مبلمان اداری

خرید بهترین مبلمان اداری: میز اداری - صندلی اداری - طراحی دکوراسیون اداری

مبلمان اداری

خرید بهترین مبلمان اداری: میز اداری - صندلی اداری - طراحی دکوراسیون اداری

پارتیشن شیشه ای: مزایای حرفه ای ها چیست؟

پارتیشن شیشه ای meranti یک عنصر ضروری برای چیدمان فضاهایی با راحتی صدای مطلوب است. چه جامد و چه لعاب، می توان آن را با توجه به ویژگی های محل کار شما مدوله کرد. چگونه یک فضای کاری ایزوله را به لطف یک پارتیشن شیشه ای راه اندازی کنیم؟ چرا به پارتیشن های آکوستیک نیاز داریم؟ Langlois Sobreti تمام کلیدهای کاهش نویز را در اختیار شما قرار می دهد.

پارتیشن آکوستیک چیست؟

پارتیشن شیشه ای مرانتی این امکان را فراهم می کند که انتشار صدا یا نویز در یک فضا را به حداقل برساند یا از آن جلوگیری کند. در محل کار، سر و صدا باعث کاهش بهره وری در محل کار و همچنین توانایی تمرکز می شود. بنابراین، این نوع پارتیشن، در ادارات یا کارگاه ها، راهی برای به حداکثر رساندن راحتی در محل کار و دلپذیرتر کردن فضاها است.

چرا به یک پارتیشن آکوستیک نیاز داریم؟

پارتیشن‌های به اصطلاح آکوستیک برای ایجاد ترتیباتی انتخاب می‌شوند که نیاز به محرمانگی بیشتر دارند. آنها همچنین برای ایجاد فضاهای مناسب برای تمرکز انتخاب می شوند. بنابراین هدف به حداکثر رساندن راحتی در خدمات بهره وری سرنشینان است. انواع اتاق هایی که نیاز به پارتیشن های شیشه ای دارند می توانند به شرح زیر باشند:

·        اتاق ملاقات

·        دفتر اجرایی

پارتیشن آکوستیک، پارتیشن لعابدار است یا پارتیشن جامد؟

پاسخ: هر دو! نصب پارتیشن شیشه ای جامد و پارتیشن لعابدار هر دو جزء پارتیشن های آکوستیک در نظر گرفته می شوند. انتخاب با توجه به طراحی و عایق شیشه ای مورد نظر انجام خواهد شد. برای هر پارتیشن، یک گزارش شیشه ای باید ارسال شود. این گزارش به دنبال آزمایش های انجام شده در آزمایشگاه های رسمی تهیه شده و بنا به درخواست سازندگان تایید شده است. لازم است به شاخص کاهش صدا که در گزارش موجود است مراجعه شود.

در نسخه کامل، پارتیشن امکان شکستن حجم ها و / یا پنهان شدن از دید دیگران را فراهم می کند. همچنین برای متمایز کردن خدمات در همان فضای اداری یا در یک فضای تولید صنعتی، به عنوان مثال، مفید است. به لطف ویژگی های ذاتی آن، پارتیشن به اصطلاح "جامد" محرمانه بودن را برجسته می کند. به لطف پوشش های داخلی، می توان "حتی بیشتر" یک پارتیشن جامد را تقویت کرد.

در نسخه لعاب دار، منبع نور و همچنین ارتباط بصری را در جعبه ها یا دفاتر مختلف حفظ می کند. دیگر نیازی به انتخاب بین آکوستیک یا نور نیست. از این پس، پارتیشن‌های شیشه‌ای آکوستیک، ایجاد دفاتری را ممکن می‌سازد که می‌توانند آکوستیک باشند و در عین حال خوش‌آمد و مساعد برای مبادلات باشند. شفافیت پارتیشن ها را می توان با پرده ها یا با برچسب های پنجره تنظیم کرد.

عایق شیشه ای خوب چیست؟

عایق صدا "Rw" بر حسب دسی بل (dB) اندازه گیری می شود و مربوط به عملکرد یک ماده یا مجموعه ای از مواد در کاهش انتشار ارتعاشات شیشه ای است. بنابراین تفاوت در دسی بل بین انتشار نویز و دریافت آن با Rw پارتیشن مطابقت دارد.

مثال ساده شده: صدایی که در 70 دسی بل منتشر می شود و با 35 دسی بل دریافت می شود، Rw = 35 دسی بل را برای ماده عایق به دست می آورد.

بنابراین عایق صدا یا آوایی به اقداماتی اطلاق می شود که برای کاهش انتقال نویز از منبع خود به مکان هایی که نیاز به محافظت یا ایزوله دارند، انجام می شود. فراتر از پارتیشن‌هایی که قرار می‌دهید، چیدمان شما، به عبارت دیگر تمام ساختارهایی که فضای شما را تشکیل می‌دهند، باید به روشی جامع در نظر گرفته شود تا از پدیده پل‌های شیشه ای جلوگیری شود.

پل شیشه ای چیست؟

این نقطه ضعف در عایق صدا است و بنابراین گذرگاه ترجیحی برای صدا است. به عنوان مثال، ما یک پارتیشن مدولار در یک فضای اداری می گیریم. از آنجایی که پارتیشن مدولار به طور کلی در زیر سقف، روی یک آستر یا روی یک طبقه نصب می شود، بنابراین لازم است که این محیط، یعنی سقف یا کف، که گاهی به صرفه ساخته می شوند، انجام شود. این پدیده انتقال جانبی "Dnfw" است که عبارت است از انتقال صدا توسط یک یا چند دیوار جانبی مانند کف یا سقف و نه تنها توسط دیوار جداکننده که اتفاقاً پارتیشن مدولار است، که می‌توان آن را با موانع شیشه ای، مکمل پشم یا نگاهی عمیق‌تر به مواد به کار رفته در طراحی پروژه درمان کرد.

عبور بسته‌های فنی (روشنایی، پریز برق یا شبکه، کنترل‌ها و غیره) نیز می‌تواند روی آکوستیک یک پارتیشن تأثیر منفی بگذارد، مهم است که آن را گرویر نکنید و از قبل برای معابر کابل برنامه‌ریزی کنید. و از تاسیسات دیواری به جای توکار استفاده کنید. برای اجتناب از استفاده از روش درمانی پس از توسعه، پشتیبانی یک آکوستیک با یک معمار در پروژه های قاطعانه آکوستیک توصیه می شود.

عایق صدا و جذب صدا، دو پدیده کاملا متفاوت

عایق صدا را نباید با پدیده جذب صدا اشتباه گرفت. جذب صدا به طنین موج شیشه ای روی یک ماده مربوط می شود. اگر مشاهده شود که پدیده جذب در یک اتاق ضعیف است، ممکن است به این معنی باشد که از مواد طنین انداز (بتن اکسپوز، کاشی کاری، لعاب، آجر و غیره) بیش از حد استفاده می شود. نتیجه این پدیده در یک اتاق این است که سطح صدا بالاتر است. این سطح صدای بالاتر باعث کاهش عایق صدا می شود. یکی از راه حل های "درمانی" برای بهبود جذب صدا در سازه های موجود، افزودن مواد جاذب بر روی پارتیشن ها، روی زمین یا سقف است. این راه حل محدودیت هایی برای "کاهش" پدیده دارد. باز هم توصیه ما این است که "به جای درمان، پیشگیری کنید".

پارتیشن شیشه ای: چگونه آن را در پروژه های طراحی داخلی خود ادغام کنید؟

پارتیشن شیشه ای چیز این است که پروژه خود را با عقل سلیم طراحی کنید. یک رویکرد بسیار کیفی مورد قدردانی همه قرار خواهد گرفت، به یک فضای اجتماعی خوب کمک می کند، اما بر مجموعه شما تأثیر می گذارد. رویکرد مخالف متعاقباً به ارائه راه‌حل‌های درمانی گران‌تر نیاز دارد. رویکرد فنی / اقتصادی صحیح باید توسط متخصصان توصیه شود، با این حال شما 4 کلید برای یک طراحی داخلی موفق خواهید یافت:

·        دانستن نحوه تعدیل و تناوب بین عناصر جامد و لعابدار. پارتیشن های جامد بیش از حد می توانند این تصور را ایجاد کنند که بسته شده اند و نور مصنوعی را مصرف می کنند

·        پارتیشن های شیشه ای بیش از حد می تواند برای کارمندان در محل به دلیل عدم رعایت حریم خصوصی آزار دهنده باشد.

·        مناطق بالادستی به اصطلاح «صدا» و قابل مدیریت اقتصادی را شناسایی کنید. سطح صدای پارتیشن ها را می توان مطابق با نیاز شما مطابق نموداری که در زیر تهیه کرده ایم تنظیم کرد.

·        طبق گزارش های آزمایشگاهی ما، پارتیشن های جامد را می توان با افزودن توده های سنگین در داخل پارتیشن سازگار کرد. Rw می تواند از 42 دسی بل تا 52 دسی بل متغیر باشد

·        پارتیشن های شیشه ای را می توان با استفاده از شیشه های دوجداره مختلف، از مقرون به صرفه ترین تا پیچیده ترین، تطبیق داد. Rw از 42 تا 47 دسی بل. توجه داشته باشید که افزودن 3 دسی بل عملکرد به یک پارتیشن می تواند درک نویز را در گوش انسان به نصف کاهش دهد.

·        3- در مورد پروژه بزرگ، از کار بالادستی پروژه توسط آکوستیک قدردانی می شود و بدین ترتیب امکان مدیریت تاثیر هر کار ساختمانی بر پروژه شما فراهم می شود.

·        4- در تمامی موارد و در صورت داشتن هرگونه سوال، مدیران پروژه ما در خدمت شما هستند تا شما را در این فرآیند و در انتخاب متریال یاری کنند.

 

محل قرارگیری صفحه کلید و ماوس و انواع روی میز اداری

در نهایت، اجازه دهید در مورد صفحه کلید و ماوس کامپیوتر بر روی میز و مبلمان اداری شما صحبت کنیم. اینها هم جای ایده آلی دارند. صفحه کلید باید به اندازه کافی به بدن شما نزدیک باشد تا بتوانید آرنج های خود را به راحتی در کناره های خود نگه دارید و از فشار بر روی شانه های خود جلوگیری کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، صفحه کلید شما نیز باید به اندازه کافی پایین باشد که بازوهای شما تقریباً موازی با زمین باشند و مچ دست شما صاف یا زاویه دار به سمت پایین باشد. متأسفانه اکثر صفحه کلیدها به صورت ارگونومیک طراحی نشده اند. آنها زاویه دار هستند بنابراین پشت صفحه کلید بالاتر از جلو است و باعث می شود مچ دست ما برای تایپ روی کلیدها خم شود.

یکی از راه‌حل‌های قرار گرفتن صفحه کلید روی میز اداری این است که یک پایه یا سینی کیبورد تهیه کنید که صفحه کلید را به سمت پایین قرار دهد. یک تکیه گاه نرم (که واقعاً برای کف دست شما است) و استراحتگاه مچ برای ماوس نیز راحتی بیشتری را فراهم می کند و از خم شدن مچ دست شما جلوگیری می کند.

از لپ تاپ استفاده کنید؟ به دلیل ثابت بودن صفحه‌کلید و صفحه‌کلید، گرفتن همزمان صفحه‌نمایش و قرارگیری صفحه‌کلید ایده‌آل دشوارتر است. پایه لپ تاپ همراه با یک صفحه کلید خارجی می تواند به شما کمک کند تا بهترین تعادل را از نظر ارگونومی پیدا کنید.

اگر می‌خواهید روی یک صفحه‌کلید ارگونومیک سرمایه‌گذاری کنید زیرا در حال حاضر احساس فشار روی مچ یا شانه می‌کنید یا نگران ایجاد این درد هستید، من (پس از ۱۵۰ ساعت آزمایش صفحه‌کلید) Microsoft Sculpt Ergo یا Matias Ergo Pro مکانیکی را توصیه می‌کنم. این کیبوردهای تقسیم‌شده علاوه بر طراحی مناسب برای موقعیت‌های بازو و مچ، به صاف نگه داشتن مچ‌ها و بازوها در کناره‌ها کمک می‌کنند و این قوز جلویی را کاهش می‌دهد که بسیاری از کارمندان اداری از آن رنج می‌برند. صفحه‌کلیدهای ارگونومیک همچنین صفحه‌کلیدهای اعداد موجود در بسیاری از صفحه‌کلیدهای دیگر را جدا یا حذف می‌کنند. این بدان معناست که می‌توانید ماوس را نزدیک‌تر به صفحه‌کلید نگه دارید و از کشش بیش از حد بازوی خود به کناره برای حرکت دادن ماوس خودداری کنید.

در مورد خود ماوس، مطمئن شوید که اندازه آن برای دستان شما راحت باشد. اگر خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، ممکن است مچ دست خود را در موقعیت های نامناسب خم کنید. Wirecutter برای نیازهای مختلف توصیه‌هایی برای ماوس دارد و همچنین موس‌های ارگونومیک و ابزارهای ورودی جایگزین وجود دارد که می‌تواند برای شما راحت‌تر از موش‌های سنتی باشد.

همچنین می توانید با تایپ کمتر به مچ دست خود کمک کنید. در اینجا نحوه استفاده از بسط دهنده های متن برای افزایش بهره وری و جلوگیری از تایپ مجدد عبارات رایج آورده شده است.

وضعیت بدنی مناسب را تمرین کنید

چه روی میز و مبلمان اداری خود بایستید یا بنشینید، و چه از وسایل ارگونومیک کامپیوتر استفاده کنید یا نه، بهترین کاری که می توانید برای سالم ماندن پشت میز خود انجام دهید این است که در طول روز فعال تر باشید و به طور منظم وضعیت خود را بررسی کنید. استراحت های مکرر داشته باشید که شامل حرکت در اطراف و کشش است. برای جلوگیری از کمردرد و داشتن ستون فقرات به بهترین شکل طبیعی، قسمت مرکزی بدن خود را تقویت کنید هنگام نشستن یا ایستادن کمی آنها را سفت کنید. شانه های خود را به عقب برگردانید و صاف و بلند بنشینید (همانطور که مادرتان به شما گفته است!).

چگونه میز خود را سازماندهی کنیم؟

هرکس ترجیحات فضای کاری خود را دارد. برای برخی، یک میز مینیمالیست و بدون شلوغی بهترین است، در حالی که برخی دیگر در میان انبوهی از کاغذها و ابزارهای اطراف کیبورد خود رشد می کنند. (یک سری مطالعات نشان داده است که اتاق‌های مرتب به عادت‌های خوب مرتبط هستند، در حالی که به نظر می‌رسد اتاق‌های شلوغ به افراد کمک می‌کند خلاق‌تر باشند.) صرف نظر از اینکه کدام محیط را ترجیح می‌دهید، یک سازمان کوچک یا یک سیستم برای میزتان می‌تواند به شما کمک کند بهتر خودتان را کنترل کنید. روز کاری و شما را از اتلاف ساعت ها برای شکار فایل ها یا پخش کننده نوار باز می دارد.

به میز خود مانند کابین خلبان فکر کنید

کابین خلبان هواپیما همه کنترل‌های پرواز و پانل‌های اطلاعاتی مورد نیاز را در دسترس خلبان قرار می‌دهد و اطلاعات یا ابزارهای اضافی را که می‌توانند حواس‌پرتی را پرت کنند، کنار می‌گذارد. در حالت ایده آل، فضای کاری شما به طور مشابه عمل می کند.

برای کارآمدترین و بدون حواس پرتی استفاده از فضای خود

فقط چیزهایی را که روزانه استفاده می کنید در دسترس قرار دهید. این می تواند یک خودکار و یک نوت بوک، پایه شارژ گوشی، بطری آب یا فنجان قهوه و یک پارچه میکروفیبر برای تمیز کردن صفحه نمایش و مانیتور گوشی شما باشد.

هر چیز دیگری را روی میز خود ذخیره کنید.

لوازم مورد نیاز هفتگی یا ماهانه مانند قیچی یا یادداشت های اضافی Post-It را در کشوهای میز خود ذخیره کنید. فایل‌های کاغذی که مرتباً آنها را لمس نمی‌کنید در جعبه یا جعبه فایل‌های خودشان. و چیزهایی که یک بار در ماه آبی استفاده می کنید، مانند کاغذ عکس چاپگر، تا جایی که دوست دارید دور از میز خود.

تزئینات شخصی را به حداقل برسانید.

 عکس‌های شخصی، سوغاتی‌های سفر و سایر اشیا وقتی به آن‌ها نگاه می‌کنیم ما را خوشحال می‌کنند. با این حال، بسیاری از آنها حتی بیشتر از همکاران یا اعضای خانواده شما می توانند رشته افکار شما را مختل کنند. سعی کنید تزیینات شخصی را فقط به 3 مورد یا کمتر محدود کنید - و سایر موارد را به خارج از محدوده دید مستقیم خود منتقل کنید. هر کاری که انجام می‌دهید، مطمئن شوید که هر چیزی که روی میزتان نگه می‌دارید مفید، ضروری یا برای شما شادی می‌آورد - معیارهایی برای پاک کردن هر نوع فضایی.

لوازم و ابزارها را به صورت استراتژیک پشت مانیتور یا زیر میز خود پنهان کنید.

شما هنوز هم می توانید چیزهایی داشته باشید. در دسترس است اما از دید پنهان است. شما می توانید یک هارد دیسک اکسترنال، به عنوان مثال، در پشت مانیتور خود و همچنین کابل ها، قلم ها و موارد دیگر را نصب کنید. همین امر برای قرار دادن وسایل زیر میز یا لبه های میز شما صادق است. از براکت ها برای نصب روتر یا هارد دیسک زیر میز خود استفاده کنید. یک قلاب فرمان 3M را به کنار میز خود بچسبانید تا هدفون خود را آویزان کنید. یک نوار برق و/یا برج کامپیوتر خود را در قسمت زیرین میز خود نصب کنید تا از روی زمین دور نشوند.

به هم ریختگی کابل ها را با گره ها و ابزارهای دیگر پاک کنید.

 «به هم ریختگی کابل» را جست‌وجو کنید و ابزارهای ارزان‌قیمتی را پیدا خواهید کرد، مانند بند چسب‌هایی که به سطح زیرین صفحه میز شما می‌چسبند تا پروژه‌های DIY پیچیده‌تر (بسیاری از آنها شامل تخته گیره‌ای هستند).

در پایان هر روز کاری چند دقیقه وقت بگذارید و چیزهایی را که به نحوی روی میز شما منحرف شده اند و به آنجا تعلق ندارند را بردارید. یک میز تمیز صبح روز بعد به شما یک شروع تازه می دهد و در طول روز حرکت را حفظ می کند.

مزایای مبلمان اداری ارگونومیک

آیا می دانستید که کارمندان روزانه در سراسر کشور حداقل 8 ساعت در روز را پشت میز خود می نشینند؟ به همین دلیل، تعداد فزاینده‌ای از شکایات آسیب ناشی از کار و کاهش شدید گزارش‌های مربوط به سلامتی و شادی در محل کار وجود دارد. شما به عنوان یک کارفرما در مورد این همه گیری کارکنان چه کاری می توانید انجام دهید؟

یک راه حل ساده، سرمایه گذاری در مبلمان اداری مرانتی ارگونومیک است. مبلمان اداری ارگونومیک مبلمانی است که از طریق طراحی نوآورانه و راحتی از وضعیت بدنی خوب و رفاه کارکنان پشتیبانی می کند. در زیر بخوانید تا با مزایای مبلمان اداری ارگونومیک و نحوه استفاده از آن برای ایجاد فضای کاری شادتر و سالم تر آشنا شوید.

درد را کاهش می دهد

مبلمان اداری مرانتی ارگونومیک مانند صندلی، میز ایستاده و صفحه کلیدهای پشتیبانی برای حمایت از کارمندان در حین کار طراحی شده اند. هنگامی که کارگران خمیده نیستند یا روی تجهیزاتی کار نمی کنند که وضعیت و فرم آنها را بدتر می کند، ممکن است درد را کاهش دهند. مبلمان ارگونومیک برای تثبیت وضعیت کارمندان، تنظیم مجدد ستون فقرات، پیشگیری از آرتروز و به طور کلی کاهش تعداد صدمات ناشی از کار عمل می کند.

بهره وری را افزایش می دهد

هنگامی که کارمندان درد کمتری دارند، احتمال افزایش بهره وری بیشتر است. کارمندانی که از سلامت خوبی برخوردار هستند، حواس پرتی کمتری خواهند داشت تا آنها را از بهترین عملکرد خود و ایجاد کار با کیفیت بالا باز دارد. همچنین، از آنجایی که مبلمان اداری ارگونومیک توانایی کاهش صدمات ناشی از کار را دارند، به این معنی است که کارمندان شما زمان کمتری را به دلیل بیماری و آسیب دور از کار و زمان بیشتری را در دفتر می گذرانند.

سلامتی کارکنان را بهبود می بخشد

آخرین مزیت مبلمان اداری ارگونومیک توانایی آن در بهبود سلامت کارکنان است. سلامتی کارکنان فقط به وجود جسمانی کارگران نیست، بلکه سلامت روانی نیز دارد. وقتی از طریق مبلمان اداری ارگونومیک روی سلامتی و سلامت کارمندان خود سرمایه گذاری می کنید، این پیام را به آنها ارسال می کنید که به آنها اهمیت می دهید. کارمندانی که احساس می‌کنند کارفرمایان به آنها اهمیت می‌دهند و با احترام با آنها رفتار می‌کنند، میزان بیشتری از شادی و رفاه در محل کار را گزارش می‌کنند.

اگر می خواهید سلامت کلی کارکنان خود را بهبود بخشید و بهره وری را در دفتر افزایش دهید، مبلمان اداری ارگونومیک ممکن است راه حلی برای شما باشد. برای راه‌های بیشتری که می‌توانید فضای کاری خود را بهبود ببخشید، پست وبلاگ ما را بررسی کنید «چگونه باید یاد بگیرید.

مزیت های استفاده از پارتیشن های شیشه ای

شیشه امکانات تقریبا بی حد و حصری را برای طراحی داخلی ارائه می دهد. ظاهری با کیفیت را تضمین می کند و فضاهای روشن و باز ایجاد می کند. سیستم های دیوار جداکننده شیشه ای با ویژگی های عایق صدا، همه را قادر می سازد بدون مزاحمت و در سکوت، شرایط ایده آل برای دفاتر فضای باز کار کنند.

دیوارهای پارتیشن شیشه ای نه تنها از نظر بصری تحت تأثیر قرار می گیرند، بلکه به دلیل گزینه هایی که برای سفارشی سازی فردی دارند نیز تاثیرگذار هستند. به دنبال یک نوع قابل توجه تر هستید؟ سیستم دیوار پارتیشن را در رنگ های قرمز، زرد یا آبی - یا هر رنگی که بیشتر دوست دارید سفارش دهید. علاوه بر این، می توانید به راحتی تضاد رنگ، حروف یا عناصر تیره را با هم ترکیب کنید. مانند آن، ما راه حل بهینه را برای هر مشتری پیدا می کنیم.

تکنیک های مختلفی برای طراحی دیوار پارتیشن شیشه ای شما امکان پذیر است:

·        چاپ صفحه نمایش

·        فرآیند اچینگ

·        استفاده از فویل ها

·        تخیل خود را آزاد بگذارید! ما خوشحال خواهیم شد که شما را راهنمایی کنیم.

فردیت در سراسر هر اتاق

گزینه های طراحی بی شماری به لهجه های منحصر به فرد با جلوه ای شگفت انگیز اجازه می دهد. بدون غفلت از مزایای عملکردی دیوار جداکننده شیشه ای خود از دیگران متمایز شوید. اتاقی با شخصیت بسازید!

راه حل های پروژه گنجانده شده است

با ما راه حل های مناسب برای فضاهای خود را بیابید. ما از برنامه ریزی تا اجرا از شما حمایت می کنیم - همه از یک منبع واحد.

مونتاژ بدون عارضه

به لطف درجه بالای پیش ساخته و یک اصل ساخت مدولار، پارتیشن های سیستم را می توان به سرعت و به راحتی نصب کرد.

داده های تکنیکی:

·        عایق صوتی بهینه

·        کلاس های مختلف مقاومت در برابر آتش

·        اعلامیه های مختلف محصولات زیست محیطی

·        مناسب برای مناطق نصب I و II

·        تکنولوژی پیشگیری از سقوط

مزایای نصب پارتیشن شیشه ای در دفتر

بسیاری از مردم اغلب در مورد مزایا و معایب استفاده از پارتیشن های شیشه ای، به ویژه برای دفاتر، بحث می کنند. در حالی که برخی از افراد بر این باورند که دستیابی به کارایی خوب تنها با تفکیک تیم های خود به منظور جلوگیری از هر نوع هرج و مرج امکان پذیر است، برخی دیگر احساس می کنند که یک فضای تعاملی برای بهبود بهره وری کلی در یک اداره بسیار بهتر است.

با این حال می خواهیم این افسانه را برای شما بشکنیم که استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری هیچ گونه معایبی ندارد. در واقع می تواند مزایا و مزایا زیادی را برای شما فراهم کند. اگر فکر می‌کنید که آیا باید پارتیشن‌های شیشه‌ای را در دفتر خود نصب کنید، در زیر برخی از مزایای آن را بخوانید تا شک خود را برطرف کنید.

می تواند بهره وری را بهبود بخشد

هنگامی که یک پارتیشن شیشه ای را در دفتر خود نصب می کنید مطمئناً به افزایش بهره وری کارمندان شما کمک می کند. این به این دلیل است که وقتی کارکنان شما متوجه می شوند که تحت نظارت هستند، می توانند کار را به شیوه ای حرفه ای تر انجام دهند.

علاوه بر این، کارمندان را نیز تشویق می کند تا به روشی بسیار بهتر به سازمان کمک کنند. نصب پارتیشن های اداری شیشه ای علاوه بر بهره وری، مزایای متعدد دیگری نیز دارد. این بدان معنی است که می تواند با عایق صدا کردن آن به کاهش میزان آلودگی صوتی در یک دفتر کمک کند. این کار حواس پرتی های ناخواسته را به حداقل می رساند.

می تواند انعطاف پذیری ارائه دهد

احتمالاً بهترین مزیت نصب پارتیشن اداری شیشه ای این است که می تواند انعطاف پذیری بسیار خوبی را ارائه دهد. در حالی که درست است که ممکن است مجبور شوید چیدمان کامل یک اتاق خاص را تغییر دهید و این می تواند یک امر پرهزینه نیز باشد، همچنین باید بدانید که می توانید به راحتی آنها را جدا کنید و هر زمان که بخواهید آنها را از جایی به مکان دیگر منتقل کنید. همچنین این فرآیند فوق العاده آسان است و هزینه های ناخواسته ای را به همراه نخواهد داشت. اطمینان حاصل کنید که شرکت های نازک کاری مناسب را برای این کار انتخاب کرده اید.

نگهداری آسان پارتیشن اداری

بسیاری هنوز در مورد این واقعیت متقاعد نشده اند که پارتیشن های شیشه ای واقعا می توانند تعمیر و نگهداری آسان باشند. با این حال، اجازه دهید به شما بگوییم که کارکرد و تمیز کردن آنها در مقایسه با مواد مختلف دیگر بسیار آسان است. هیچ محلول تمیزکننده جداگانه ای برای پاک کردن صفحات شیشه ای مورد نیاز نیست. بهترین شرکت های پارتیشن اداری را در اینجا بررسی کنید.

آنها کارآمد هستند

آیا می دانستید که با نصب پارتیشن های شیشه ای در دفتر خود می توانید هزینه برق را کاهش دهید؟ این بدان معناست که نیاز به روشنایی در طول روز را کاهش می دهد. هنگامی که وابستگی به روشنایی کاهش می یابد، هزینه های ناخواسته را کاهش می دهد و در هزینه های شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این، مصرف انرژی کمتر همیشه یک گزینه مفید برای حفاظت از محیط زیست است. به این ترتیب پارتیشن شیشه ای می تواند به کاهش ردپای شرکت شما کمک کند و بهره وری انرژی بیشتری را به ارمغان بیاورد.