این که آیا به دنبال ارتقاء مبلمان اداری فعلی خود هستید یا اولین دفتر خود را افتتاح می کنید ، انتخاب مبلمان اداری نیاز به کمی دقت دارد. هنگام تنظیم فضای اداری خود برای اولین بار یا آوردن مبلمان جدید در کنار آنچه که در حال حاضر در محل است، باید موارد زیادی را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خریدهای درستی انجام می دهید.
عدم برنامه ریزی می تواند مشکلات متعددی ایجاد کند، از گذاشتن مبلمان اداری مرانتی که ممکن است عالی به نظر برسد، اما با هدف شما مطابقت نداشته باشد، یا بدتر از آن، کاملاً با فضایی که دارید نمی گنجد. meranti نکات و توصیه های برتر را ارائه می دهد.
حتی برای ابتدایی ترین فضای اداری، نیازهای شما معمولاً شامل حداقل یک یا دو میز، مقدار مشابهی از صندلی های اداری و مقداری فضای ذخیره سازی است. ممکن است فضای بزرگ تری داشته باشید، به میزهای بیشتری نیاز داشته باشید، یا به دنبال میزهای مجزای مجزای مجزا باشید، یا محل نشستن آرام تری در فضای پذیرایی داشته باشید. البته با کمک پارتیشن فریم لس هم می توانید این مشکل را حل کنید.
اندازه فضای شما، یا نیازهای خاص شما هر چه که باشد، ایده خوبی است که قبل از انتخاب اندازه و سبک وسایل، فهرستی از موارد مورد نیاز و طرحی از چیدمان اتاق خود داشته باشید.
استفاده از پارتیشن شیشه ای برای بهره بردن از فضا بسیار مهم است. چیدمان میز خود را طوری برنامهریزی کنید که به هر کاربر اجازه دهد تا بتواند کار کند و برای بازیابی اقلام مورد نیاز خود در روز کاری قدم بزند. در حالی که داشتن یک میز بزرگ بسیار خوب است ، اما اگر فضا عالی است ، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چقدر باید بزرگ باشد ، واقعاً چقدر فضای میز لازم است در نظر بگیرید.
یک گزینه برای صرفه جویی در فضا می تواند یک بانک میز باشد. شما می توانید صفحه های رومیزی را برای حفظ حریم خصوصی به هر فردی در اطراف میز کار خود اضافه کنید. این موارد می تواند یک افزودنی مفید باشد وقتی فضا به میزهایی برای رویارویی با یکدیگر نیاز دارد ، یا حجم زیادی از کارهای تلفنی انجام می شود تا انتقال سر و صدا را به حداقل برساند.
مبدلهای میز منشی مدرن به مانیتورها و سایر تجهیزات اجازه میدهند تا در قفسههایی بالای دسکتاپ قرار گیرند تا فضای کاری اضافی برای هر کاربر میز نیز فراهم شود.
آیا به یک میز منشی مدرن با کشو یا ایستاده های ایستاده مستقل احتیاج دارید؟ حتی مقادیر کمی از لوازم التحریر یا وسایل شخصی، اضافه کردن یک یا دو کشو را به یک افزودنی مفید تبدیل می کند. خطمشیهای روشن فزاینده میز (به ویژه در این زمانهایی که مراقب بیماری کووید هستند) به معنای اتکا به کشوها یا ذخیرهسازی در کمد مستقل است، به طوری که میتوان کاغذها را در پایان روز دور نگه داشت و وقتی دفتر بسته است روی میزها رها نشد.
برای رشد برنامه ریزی کنید تا از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.
علاوه بر این ، اگر کارمندانی با نیازهای خاص مانند ارتفاع میز خاص دارید ، زیرا ارزیابی ریسک این امر را ضروری می داند ، هنگام انتخاب میزهای خود نیز باید به این نکته توجه کنید. شاید انتخاب مواردی که می توان آنها را افزایش یا کاهش داد، گزینه معتبری باشد.
مبلمان اداری باید متناسب با تصویری باشد که می خواهید کسب و کار شما ارائه دهد. همچنین باید با وضعیت کاربران مورد نظر خود مطابقت داشته باشد. یک مقام اجرایی نیازمند یک میز است که نشان از ارشد و اقتدار دارد. یک میز با بسته بندی مسطح در حالی که ارزان است، ممکن است تصویری را که شما سال ها برای ساختن شرکت خود صرف کرده اید، از بین ببرد. بنابراین، به نوع کسب و کار و محصولات خود فکر کنید و مبلمانی را انتخاب کنید که مکمل و مناسب آن باشد.
صندلی ها باید با میزهایی که قصد استفاده از آنها را دارید کار کنند. اگر کار انجام شده مستلزم این است که نزدیکتر از چیزی که یک موقعیت ثابت بازو اجازه می دهد حرکت کنید، این چیزی است که باید در نظر بگیرید. ممکن است ساعت های زیادی روی صندلی های اداری سپری شود بنابراین هنگام خرید این اجازه را بدهید ، کسانی را که از ناحیه کمر پشتیبانی بیشتری دارند انتخاب کنید و کارکنان شما مطمئناً از شما تشکر می کنند.
در نهایت، بیایید در مورد کیفیت میز و مبلمان اداری مرانتی صحبت کنیم. در حالی که وسوسه انگیز است که در جایی که می توانید پول پس انداز کنید، به خصوص اگر تازه شروع کرده اید، ضرب المثل قدیمی «ارزان بخر، دو بار بخر»، اغلب درست است. بدست آوردن بهترین ها برای بودجه شما آسان نیست ، اما انتخاب متخصصان برجسته مبلمان برای مبلمان اداری شما نه تنها به شما این امکان را می دهد که از سالها تجربه در مواردی که هنگام انتخاب مبلمان اداری باید مورد توجه قرار گیرد بهره مند شوید ، بلکه به شما اطمینان می دهد که اثاثیه ای که می گیرید در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد.
همچنین ممکن است دوست داشته باشید: چه سبک مبلمان اداری برای مشاغل کوچک شما مناسب است؟